Een van de vrijwilligers van onze stichting die natuurlessen op scholen verzorgt, stopt er mee. Iemand bedacht dat t leuk zou zijn iets te doen met een struisvogelei en een cadeaubon.
Deze man brengt namelijk elk voorjaar broedmachines met kippeneieren naar scholen. Speciaal project voor groep 1 tm 3.
Aangezien ik op weg naar huis toch vrijwel langs de struisvogelboerderij zou komen, bood ik aan voor het betreffende ei te zorgen.
In het winkeltje kun je kiezen uit halve, hele een deels gebroken eieren.
Ik kocht de laatste.
Toen moest ik er nog iets mee iets met een gouden ei was het idee.
Maar ik heb geen gouden verf genoeg voor t hele ei.
Ooit had ik een teamuitje naar deze zelfde struisvogelboerderij. We kregen na de rondleiding en workshop ei versieren met servetten. Daar kan ik wel wat mee.
Ik vond o.a. servetten met gouden bollen
Lijm erbij en aan de slag.
Dit is het geworden.
Een soort gouden voorjaarsei.
Nog leuk inpakken en hopen dat de ontvanger het waarderen kan. Ik heb in elk geval lekker zitten freubelen.
Groetjes Conny






18 opmerkingen:
Wat een leuk idee! Een struisvogelboerderij, dat vind je niet overal.
Geweldig
Een geweldig idee en een mooie uitvoering met die servetten. Dat randje geeft ook een mooie afwerking.
Ik vind dit nog leuker dan een heel gouden ei; die stippen doen het geweldig! Het kan niet anders of dit cadeau valt helemaal in de smaak, je hebt het zo mooi gemaakt!
Wat een leuk idee. Handig dat je die eieren in variaties kan kopen. Je hebt er echt een prachtei van gemaakt.
Wat mooi geworden en wat een lief idee!
Een heel leuk idee, het ei is prachtig geworden!
Wat een super leuk idee. Zo leuk geworden, zal vast wel in de smaak vallen
Dat ziet leuk uit ,en weer eens iets anders om te doen ! Ga zo door .
Wat een schitterend ei! Dat heb je geweldig gedaan!
Een gaaf idee en jij hebt het met veel creativiteit versiert.
Het ei is heel mooi geworden!
Heel leuk, het ziet er prachtig uit!
Erg leuk geworden, goed idee!
Ik kan me niet voorstellen dat dat NIET in goede aarde gevallen is, wat een geweldig leuk cadeau!
Wat leuk zien ze er uit!
Had niet verwacht dat zo'n ei zo groot is.
Prachtig kado.
Wat is dat ei leuk geworden. Prachtig cadeau hoor.
Het is een super mooi ei geworden Conny, en met dit formaat
is er voldoende ruimte om er een dikke cadeaubon in te verstoppen.
Een reactie posten