![]() |
| photo by ntina |
από το προσωπικό blog
Μιά
φιλοσοφική αντιμετώπιση σχετικά με την
ευτυχία και την καθημερινότητα έδωσε
αφορμή να αναπτυχθεί μιά θεωρία σε ότι
αφορά το “νόημα της Ζωής”
Έτσι
λοιπόν μετά από πολλές σκέψεις έχει
προταθεί ότι το «νόημα της ζωής»
είναι η θετική σχέση του ατόμου μ’ άλλα
άτομα και με τον εαυτό του∙ έχει βρεθεί
ότι συμβάλλουν αποφασιστικά στην ευτυχία
και στην ευδαιμονία.
Άρα
λοιπόν τα υλικά αγαθά έχουν οπωσδήποτε
μια διαφορά κλίμακας.
Δηλαδή,
άλλο είναι να απολαμβάνεις την όπερα
και άλλο να κοιτάς την τηλεόραση.
Όμως
υπάρχει μια σειρά από μεταβλητές, οι
οποίες διαμορφώνουν τις σχέσεις και
την κατανόηση των ατόμων.
Έτσι
λοιπόν το «νόημα της ζωής» είναι
να αναπτύξουμε αρμονικές σχέσεις με το
περιβάλλον, την καθημερινότητα και
κυρίως με τα άτομα∙ αυτή η συμπεριφορά
αποτελεί μια δίοδο που οδηγεί στην
ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου