Denne kransen laget jeg for ett par uker siden,
den er bundet rundt en ståltrådkrans.
Jeg laget den når blomstene var helt tørre,
det beste er å lage den før blomstene har tørket helt
Det ble et skjørt og romantisk resultat,
som jeg hadde håpet på
Denne har jeg vist før,
den er for tiden plassert på soverommet,
sammen med englene...
En fin dag ønskes dere,
Klem, Ida


