er og blir en av de nydeligste blomster jeg vet,
og når den blomstrer nå er det bare skjønnt..
Har plukket den inn i krukker og kar
og hengt opp bunter til tørk
Den sprer en deilig duft
Den finnes i mange farger, både rosa, hvit og blå,
Men den tradisjonelle fargen er vel blå.
En bonus er også at den blomstrer igjen hvis
du klipper den etter den første blomstringen.
Den er utrolig fin som kantplante også.
🔆
Nyt dagen videre,
Klem, Ida

















