Nå er vi inne i førjulstiden, en veldig hyggelig tid...
Noe av det første jeg pynter med i denne tiden er
lyslenker, det er bare så hyggelig!
De pynter så fint opp, synes jeg.
Hygge med en kaffekopp ved kjøkkenvinduet,
Hygge med orkideer på mitt
gamle bord...
Hygge med han karen her,
"er du snart ferdig med å ta bilde,
nå har jeg posert lenge nok, altså"!!
Hygge har blitt et veldig populært ord nå,
det skal til og med taes opp i det engelske
språket såvidt jeg har skjønt!
Det er jo viktig og da, hygge seg i
hverdagen ikke minst, ta vare på de små
lykkelige øyeblikkene,
for er det ikke de som skaper mest glede?
Hva tenker du?
God helg til dere alle,
her blir det slalåmkjøring i helga,
nå har bakken endelig åpnet!
Klem, Ida