Bli med inn i oktoberhagen,
da jeg tok dette bildet var det
sol...
"Pletter i luften" fikk seg en solstund
sammen med litt pynt
Nå er det blitt mye kaldere og frost om natten,
men det er fortsatt fint å sitte ute å nyte en kopp
te... roe ned,
det er nok stress i hverdagen
Ta deg tid til en pause i høstoppryddingen
i hagen
Jeg har pyntet litt med mose og diverse
fra naturen
Jeg elsker terrakottakrukker,
og har hatt en oppryddning i dem
Nyt av høsten og den friske luften.
Plukk inn fine høstblader og gled deg
over det som er igjen av
blomstring i hagen.
Klem, Ida






