Snart sommer og verandaen gjøres sommerklar
Vi har brukt den lenge,
men for tiden er det kaldt, he he
Oliventreet har flyttet ut
Masse nydelig blomstring nå,
man trenger virkelig ikke handle i blomsterbutikken
for å lage nydelige buketter!
Hegg i full blomst!
Så vakre farger på narcissene jeg plantet i høst,
Ønsker dere fine dager og en
hyggelig 17.mai feiring.
Litt annerledes i år..
💚
Klem, Ida




