fredag 15. mai 2020

Snart sommer...



Snart sommer og verandaen gjøres sommerklar


Vi har brukt den lenge,
men for tiden er det kaldt, he he
Oliventreet har flyttet ut


Masse nydelig blomstring nå,
man trenger virkelig ikke handle i blomsterbutikken
for å lage nydelige buketter!


Hegg i full blomst!


Så vakre farger på narcissene jeg plantet i høst,
Ønsker dere fine dager og en 
hyggelig 17.mai feiring.
Litt annerledes i år..

💚

Klem, Ida