lørdag 8. februar 2020

Fra hvitt til grønt


Her har det gått fra vinter og snø til
mildvær de siste dagene


Fra snødekkede planter og busker
til vårlig og grønt


Det er vårlig ved inngangsdøra vår nå,
herlig synes jeg, men er vel litt  tidlig?
Stemmer liksom ikke helt..


Uansett, perleblomsten er et sikkert vårtegn,
og den er nydelig!
Ser at snøklokkene begynner å spire, det er veldig tidlig,
Blir spennende å følge med på de,

Ha en fin lørdag,



Klem, Ida