Her har det gått fra vinter og snø til
mildvær de siste dagene
Fra snødekkede planter og busker
til vårlig og grønt
Det er vårlig ved inngangsdøra vår nå,
herlig synes jeg, men er vel litt tidlig?
Stemmer liksom ikke helt..
Uansett, perleblomsten er et sikkert vårtegn,
og den er nydelig!
Ser at snøklokkene begynner å spire, det er veldig tidlig,
Blir spennende å følge med på de,
Ha en fin lørdag,
❥
Klem, Ida



