lørdag 10. august 2019

Fortsatt sommer!


Fortsatt er det sommer, og heldigvis for det!
Det er deilig å nyte sensommerdagene på verandaen..
Noen blomster er nye, mens andre har jeg hatt hele sommeren


Har fått øynene opp for hvor vakre noen frøstander er,
som disse fra allium, passer så fint i strandvesken min


Kaffe nytes ute


Glad jeg ikke kvittet meg med mine pelargonia, de blomstrer så fint nå.

God helg til dere alle!

🔆

Klem, Ida