Fortsatt er det sommer, og heldigvis for det!
Det er deilig å nyte sensommerdagene på verandaen..
Noen blomster er nye, mens andre har jeg hatt hele sommeren
Har fått øynene opp for hvor vakre noen frøstander er,
som disse fra allium, passer så fint i strandvesken min
Kaffe nytes ute
Glad jeg ikke kvittet meg med mine pelargonia, de blomstrer så fint nå.
God helg til dere alle!
🔆
Klem, Ida



