Jula nærmer seg nå, og litt julepynt har blitt hentet fram.
Jeg har laget papirpynt av fint innpakningspapir.
Alltid hyggelig det
En ny krans er ferdig,
laget av lav fra fjellet
Adventstiden er en fin tid,
prøv å nyte den i alt "stress og mas".
En riktig God Jul ønskes dere
alle!
💖
Klem, Ida




















































