For en tid tilbake var vi på dagstur til Larvik,
og da var vi også her på Mølen!
Morenene her er fra istiden.
Området her er fullt av rullesteiner, det stammer fra vikingtiden
og jernalderen. Det er mer enn 200 gravrøyser her,
hvor både høvdinger og tjenere ble begravet.
Det er noe av det aller vakreste jeg noen gang har sett,
vi ble bare helt målløse...
Håper jeg kan gjengi noe her.
Stranden er enorm, med havet rett ut,
har ikke ord for denne opplevelsen...
Naturen gir virkelig de beste opplevelsene!
God helg ønskes dere alle,
hvor enn dere er.
Klem, Ida