Hei, hei og god lørdag!
Som dere ser er jeg glad i hvite blomster,
de er så "lette" og delikate.
Fint er det også å bruke hvite blomster i hagen,
særlig liker jeg selv å bruke hvite blomster sammen
med lyse pastellfarger, det myker opp
inntrykket på en måte.
Tulipaner og ranunkler er favoritter nå.
Fikk ikke lagt ut alle bildene jeg ønsket her
pga tekniske problemer, men håper
dere har glede av disse...
God helg til lesere og følgere!
Klem, Ida