Åh, så godt med litt vårblomster igjen!
Om det ikke er vår ute,
kan man lage litt vårstemning inne,
Perleblomst er en favoritt,
litt vinterlig er det
enda med litt mose til pynt
Samlet også endel kongler før
jul som jeg fikk brukt nå
og snart får Perleblomstene søte, blå blomster
Lillepus hilser også,
han snuser inn våren...
Vi koser oss med vinter,
men ser veldig fram mot
våren!
Ha en fortsatt fin søndag,
Klem, Ida