Noen nye klær må jeg ha på høsten,
denne buksa har jeg kjøpt nylig.
Liker så godt denne grønnfargen,
blusen fra i sommer passer godt til
Buksa har fine detaljer med glidelås
i bena
En grå genser har det også blitt,
dette blir et fint høstantrekk...
Buksa fra KappAhl er også et bra kjøp da den er
laget av bomull som er produsert på en mer miljøvennlig måte.
I "Better Cotton Initiative" lærer man bommulsdyrkere å
bruke mindre helsefarlige sprøytemidler,
dykernes økonomiske innflytelse øker og man
får bedre avlinger.
Bommulsdyrkerne lærer seg også å bruke mindre vann,
kjemikalier og sprøytemidler i sin virksomhet.
Du kan lese mer om dette på KappAhl.com.
Ønsker dere alle en god helg!!!
Klem, Ida