Ja, nå er det blitt høstvær dere, men det er deilig å sitte
i sola enda, bare å ta fram skinnfellen og en varm
genser det!
(og en kopp kaffe, selvfølgelig)
Pyntekål har jeg alltid på høsten,
synes de er så fine...
Erteblomstene blomstrer enda, med masse knopper.
Ser dere den hvite anemonen i høyre hjørne,
den plantet jeg i august, gleder meg
til den blir høy og fin...
også breiskolmen står med blomster,
og denne klematisen har knopper,
men vet ikke om den rekker å
blomstre, det har blitt kaldt...
Det har vært en helg med mye sol her hos oss,
men det er mye kaldere, brr...
Så da har jeg fått gjordt en del hagearbeid
som må gjøres før det blir for kaldt,
har plantet tulipanløk, tatt stiklinger fra sommerblomster,
osv. Men er ikke ferdig altså!!
Håper du har fine høstdager også,
hvordan har været vært hos deg?
Høsten er jo en fin tid med nydelige farger, og klar fin
luft...
Ha fine dager!
Klem Ida