Så er vi kommet til siste dag i august, sommeren går ubønnhørlig mot slutten. Men, det har vært herlige dager i det siste, og veldig varmt også. Kjenner nå at det er et kjøligere drag i luften..
Her bilder av hortensia som er en av mine favorittblomster. Den har startet som hvit, skiftet farge til rosa og nå dyp rosa.
Klematis Piilu er vakker, dessverre har den fått endel rustflekker.
Annabel er vakker, og blomstrer som bare det.. Hortensia skal jeg plante mange fler av, det finnes så mange vakre sorter...
Noen roser blomstrer også fremdeles, det er bare å nyte det så lenge det varer.
Så nå begynner snart en ny årstid, men høsten er vakker, koselig å krype innendørs eller ta på seg en varm ullgenser mens man er i hagen.
De fleste har vel begynt å jobbe igjen etter ferien, tiden går fort...
God uke til dere alle!