Fargerike stoffer
Det er så mye fantastisk quilting i bloggene, og jeg tenkte ... Jeg må prøve det også en gang...
There is such beautiful quilting on the blogs, and I thought ... I have to try it too ...
Problemet for øyeblikket er å kjøpe fine fargede stoffer ... Jeg plukket ut alt jeg hadde :-) i skapet og på klær som ikke lenger brukes :-)
Det er veldig gøy å leke med fargerik stoffer.
The problem right now is to buy nice colored fabric ... I picked out everything I had :-) in the closet and on clothes that are no longer used :-) It is a lot of fun to play with colorful fabrics.
I dag skinte solen, snøen smelter ved 8 grader pluss ... våren er i sikte :-))
Today the sun was shining, the snow is melting at 8 degrees plus ... spring is in sight.
Jeg bakte fullkorns rugbrød i dag.
I baked whole grain rye bread today.
Det er deilig. - It's delicious.
Snill hilsen til nær og fjern og ha en fin helg alle sammen.
Have a wonderful weekend everyone. Kind regards from
Viola