Ikke mye nytt - bortsett fra nyte sommeren
:-)
Det er så fantastisk ute,
men jeg sydde fremdeles noe ... og ga det allerede bort :-))
Denne vesken er foret og har et indre rom.
Og dette mobiltelefonetui med glidelås og et lite rom.
Jeg er glad for begge verkene ... men
enda mer om denne fantastiske sommeren.
Hilsen deg. Gjør det fantastisk for deg også.
Veldig mange hilsen og klem fra Viola.