Mijn blog pauze zit er weer op.
Ik heb me ondertussen prima vermaakt hoor. Wat klusjes en wat luieren én genieten van een dik pak sneeuw...Ik zal af en toe een blog terug gaan lezen van iedereen, dus weer genoeg te doen! Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op de kerstwens en het jaaroverzicht.
----------
Wat was het lang geleden dat er zo veel sneeuw was gevallen!
Knisperend door het wijkpark alsof je een sprookje binnen stapte.
Grote Gele Kwikstaart - Motacilla cinerea
Hij was al in mijn tuin geweest. Eenmaal op het schuurdak en later zelfs twee keer in de tuin achter de vijver...Ik zag hem pas toen hij opvloog...Later foerageerde hij op het schuurdak van de buren. Onderstaande bewijsplaat kon eigenlijk wel weg omdat ik later veel betere kansen kreeg...
Deze Kwikstaart had namelijk besloten om tijdens de sneeuwdagen iedere dag te komen buurten in de tuin van mijn vogelmaatje! Ik werd gelijk ingeseind wanneer hij er weer zat zodat ik meerdere keren foto's kon maken.
Toen er een dik pak sneeuw lag was het natuurlijk fantastisch!
De gele gloed onderaan is van weggeveegde sneeuw met restjes voer.
