Weinig gevogeld afgelopen tijd.
Maar dan heb ik altijd nog mijn troostvogeltjes....Sommige jaren zie ik ze niet, nu iedere keer als ik er langskom. Het enige wat ik wel steeds moet opbrengen is geduld, want zo op de foto krijgen is nog een dingetje. Ze zijn heel beweeglijk en vliegerig en ik wil natuurlijk ook wel een beetje mooie achtergrond ;-)
Dit keer niet op en in de heg, maar in de bessenstruiken.
Ringmus - Passer montanus
Ringmus - Passer montanus
Ringmus - Passer montanus
Ringmus - Passer montanus
Op een andere plek geen besjes en wat rommelig groen, dus maar wat bewerkt.
Ringmus - Passer montanus
Ringmus - Passer montanus
Maar ik kom natuurlijk meer tegen....dit is volgens mij een jonge Kraai.
Zwarte Kraai - Corvus corone Zwarte Kraai - Corvus corone
Vlak voor me in het gras kijkt deze haas naar mij.....het bevalt hem niet...
Haas - Lepus europaeus
Hij heeft wel twee oren hoor, dat zie ik als hij wegrent
Haas - - Lepus europaeus
"Goedemiddag....mag ik er even langs ;-) "
Leuk moment om mee te maken.
Grote Zilverreiger - Ardea albaBlauwe Reiger - Ardea cinerea
Grote Zilverreiger - Ardea albaBlauwe Reiger - Ardea cinerea
Ik vond het ondanks het knalharde licht wel leuk genoeg voor de blog.
Grote Zilverreiger - Ardea alba
Tot slot dit kleine vogeltje wat maar niet wilde meewerken aan de fotosessie.
Ik ga er zeker nog eens kijken ...zijn/haar ouders waren ook in de buurt.
Roodborsttapuit - Saxicola rubicola (1e kalenderjaar)
Roodborsttapuit - Saxicola rubicola ( 1e kalenderjaar)
Roodborsttapuit- Saxicola rubicola ( 1e kalenderjaar)
Dat was het voorlopig weer.