Het werden bijna allemaal kiekjes en daar kwam ik niet voor.
Ik plaats hier een selectie van wat leuke herinneringen aan de dag en sluit af met
de 2 Nandoes, waar ik weg van was! Hier en daar is het licht met die felle zon iets te hard.
Ik zie ook vandaag dat een statief het verschil maakt.
Eerst maar wat "grote jongens"
Flamingo's
Een kubus -zalmroze....
Het lukt niet geheel zonder schaduw van de afrastering. Daarvoor stond het beest te dichtbij .
een belachelijke duif, met een hoofdtooi van hier tot Tokio!
Rare jongens, die Pelikanen
Hamerkop
Koereiger
Hartstikke overbelicht, ook deze Kleine zilverreiger maar toch..
Zo gedetailleerd, krijg ik een Aalscholver meestal niet in het vrije veld
Deze Roodoog heb ik helaas niet met een vage achtergrond kunnen vastleggen,
maar de door hen zelf gekozen compositie deed me toch besluiten de foto's te plaatsen.
Dan het 2e deel van deze vogelblog over de vogels in Rhenen
de 2 Nandoe's een grijsbeige en een witte.
De zon was fel en de achter-, en ondergrond zandkleur en wit.
Dat was nog een klus. het statief was onmisbaar én geduld, want het loopt heen en weer met de kop dan hoog dan weer laag, om nog maar te zwijgen over een witte Nandoe in de zon..
2 portretjes van de witte.
Ik heb niet veel foto's van hem/haar kunnen maken,
want ze liet verder alleen nog maar haar rug zien!
Met de ander had ik meer geluk. Een groepje bezoekers vertrok en de Nandoe bleef
vlak bij de omheining rond hangen. Mijn kans.
Vanuit de schaduw komt ze...
Nou ja......ze houdt van mij!
Wat een leuke beesten.
Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog.


















