Lidt nye huspuder er blevet til, denne gang har Mette og jeg også leget lidt med grafisk stof. Min egen favorit er helt sikkert den lilla og grønne, tror der skal laves en lignende til min bænk herhjemme..
De er selvfølgelig at finde i Designkartellet og kan også bestilles på Mettekirkeskovjensen@gmail.com, de koster 199+porto.
Viser opslag med etiketten Pude. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Pude. Vis alle opslag
torsdag den 14. marts 2013
mandag den 4. februar 2013
Stormelisedukker og Avesjovhuse
Ja der bliver syet en del af disse i øjeblikket, Mette og jeg har travlt med bestillinger. Her er et lille glimt af nogle af dem der er på vej ud til nye ejere.
Hvis nogen er interesserede kan de selvfølgelig bestilles på Mettekirkeskovjensen@gmail.com
Hvis nogen er interesserede kan de selvfølgelig bestilles på Mettekirkeskovjensen@gmail.com
fredag den 30. november 2012
Skønne fødselsdagsgaver...
Det er lidt over en uge siden men jeg har slet ikke fået vist mine skønne skønne fødseldagsgaver frem.
Af Storm fik jeg denne skønne Kähler vase til samlingen samt et par kopper og noget skønt tøj fra manden som jeg må vise på et andet tidspunkt.
Og ihhh så fik jeg denne skønne smukke pude som jeg havde ønsket mig, jaah og den passer bare så fint ind, tusind tusind tak Mette, jeg elsker den...
Den skønne clutch fra Mulberry fra mine forældre, som matcher det jeg har fået de sidste to år, stod også højt på ønskelisten, lidt forkælet må man da godt være.
Fra mormor kommer en skøn "Sara Lund" trøje men den er stadig undervejs og fra farmor og farfar var der en dejlig kuvert mærket "entre", dvs nyt skab,maling div til istandsættelse.
Ja mere kan man vist ikke forlange:-). Jeg er meget glad og taknemmelig.
Af Storm fik jeg denne skønne Kähler vase til samlingen samt et par kopper og noget skønt tøj fra manden som jeg må vise på et andet tidspunkt.
Og ihhh så fik jeg denne skønne smukke pude som jeg havde ønsket mig, jaah og den passer bare så fint ind, tusind tusind tak Mette, jeg elsker den...
Den skønne clutch fra Mulberry fra mine forældre, som matcher det jeg har fået de sidste to år, stod også højt på ønskelisten, lidt forkælet må man da godt være.
Fra mormor kommer en skøn "Sara Lund" trøje men den er stadig undervejs og fra farmor og farfar var der en dejlig kuvert mærket "entre", dvs nyt skab,maling div til istandsættelse.
Ja mere kan man vist ikke forlange:-). Jeg er meget glad og taknemmelig.
Abonner på:
Opslag (Atom)




