Er det ikke sådan man siger...
Jeg er så småt begyndt at klippe lidt til jul, i første omgang er det blevet til en hjerteranke, og der er flere på ved, både med hjerter, stjerner, bambier, svampe og meget andet...
Viser opslag med etiketten Hjerter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hjerter. Vis alle opslag
søndag den 21. oktober 2012
onsdag den 2. november 2011
Hjerter og fugle......
Så er der rigtig kommet gang i juleproduktionen herhjemme, en af de ting jeg sælger mest af i julemåneden er disse små fugle og hjerter, så dem bliver der hygget med om aftenen. Det er altid hyggeligt at sidde og sætte snor på og vælge perler.....
søndag den 14. november 2010
Fugle og Hjerter
Så kom jeg endelig videre med juleproduktionen, af blandt andet fugle og hjerter til julemarkedet. Jeg syr dem af både nyt stof og originalt retrostof. Jeg elsker de mange farver ( især de lilla ). Er også igang med lidt syede svampe, som et alternativ til de hæklede.
Det blev også til lidt flere hagesmække og suttesnore da der næsten ikke havde flere tilbage, Storm skal selv have en af dem med de skønne turkise elefanter.
Det blev også til lidt flere hagesmække og suttesnore da der næsten ikke havde flere tilbage, Storm skal selv have en af dem med de skønne turkise elefanter.
Abonner på:
Opslag (Atom)





