Ja tænk engang, jeg som hader Hello Kitty syntes faktisk at disse puder er blevet helt pæne, hvilket jeg ikke troede var muligt. Efter jeg gentagne gange er blevet spurgt om jeg ikke ville lave flere Hello Kitty puder, efter dem jeg lavede til min venindes pige til jul, blev jeg enig med mig selv om at det måtte jeg da gøre, og så måtte jeg da bare få det bedst mulige resultat ud af det, og her er det så.
Hello Kitty i skøn sammenblanding med prikker og retroblomster, hvad syntes i?
De er som mine Barbapapapuder til salg i shoppen så kig ind hvis det har interesse.