Viser opslag med etiketten Hello Kitty. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hello Kitty. Vis alle opslag

onsdag den 6. juni 2012

Ny omgang Avesjov nederdele....

Så har der været gang i symaskinen igen. Mette og jeg har kreeret en ny omgang Avesjov nederdele, da den første omgang røg hurtigt. Disse kommer til salg i Designkartellet eller man kan købe dem her.

De kan selvfølgelig også bestilles i andre farver, kombinationer og størelser, de laves fra str. 74-98 til 199,- og fra 104-146 til 249,-.


str. 92

str. 98

str. 86

str. 92

str. 98

str. 92

str. 104

str. 92

str. 98

str. 86

str. 110

str. 98

str. 104

lørdag den 28. april 2012

Avesjov nederdele med lommer......

Så har der endnu engang været gang i symaskinen og klipperiet herhjemme og denne gang er det blevet til nogle Avesjov nederdele med lommer, de er lavet som halv sol med bred rib i talje og kantebånd om lommer og som kant forneden. De kommer til salg i Designkartellet, men kan selvfølgelig også bestilles her eller hos Mette.

I denne omgang er det blevet til elefanter, Bamse og Kylling, Barbapapa og Hello Kitty, men vi laver selvfølgelig også efter ønske, hvis stoflageret tillader det.


Str. 92

Str. 98

Str. 98

Str. 92

Str. 86

tirsdag den 20. marts 2012

Hello Kitty puder....

Ja tænk engang, jeg som hader Hello Kitty syntes faktisk at disse puder er blevet helt pæne, hvilket jeg ikke troede var muligt. Efter jeg gentagne gange er blevet spurgt om jeg ikke ville lave flere Hello Kitty puder, efter dem jeg lavede til min venindes pige til jul, blev jeg enig med mig selv om at det måtte jeg da gøre, og så måtte jeg da bare få det bedst mulige resultat ud af det, og her er det så.

Hello Kitty i skøn sammenblanding med prikker og retroblomster, hvad syntes i?

De er som mine Barbapapapuder til salg i shoppen så kig ind hvis det har interesse.




tirsdag den 20. december 2011

Syklubben og Hello Kitty puder....

Til min venindes store skræk, har datteren der snart fylder 3 år, ønsket sig et Hello Kitty værelse. Hvad er det så, spørger man sig selv?

Her ser i så hvad vi kom frem til i syklubben. Der blev købt et sengesæt og ud af det, blev de store motiver klippet ud, og syet på samme vis som smølfefigurpuderne fra Mette. syntes faktisk at resultatet blev ret godt. Men er nu ret glad for jeg har en dreng....